Yeme alışkanlıklarının kanser hastalığı ile bağlantısı uzun zamandır araştırılıyor. İngiliz doktorların yaptığı bir araştırma, vejeteryanların et yiyenlere göre bazı kanser türlerine daha az yakalandığını ortaya koydu. Araştırma saygın British Journal of Cancer'da da yayımlandı.
Puan: 0 Siz de oylayın!